Inilah aku. Untuk menjadi aku dan hidup sebagai aku kerana aku adalah aku

Tak perlu nak ikut cara dan cuba menjadi orang lain dan berusaha tiru seperti mereka. Jauh lebih baik kita jadi diri kita sendiri.

Jadilah diri kita sendiri. Tidak ada gunanya kita menjadi orang lain. Sadar bahwakita ini istimewa. Tuhan membuat kita semua istimewa. Ada kelebihan dan ada kekurangan. Kelebihan tidak membuat kita menjadi sombong. Kekurangan jangan membuat kita menjadi down dan selalu berusaha menjadi seperti orang lain. Jadilah diri kita sendiri. Kekurangan dan kelebihan kita gunakan untuk saling melengkapi, kerana dengan itu hidup ini menjadi INDAH.

Inilah aku. Untuk menjadi aku dan hidup sebagai aku kerana aku adalah aku



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Yakinlah ada sesuatu yang menantimu selepas banyak kesabaran yang kau jalani yang akan membuatmu tersenyum hingga kau lupa pedihnya rasa sakit.

Adakah Anda Masih Belum Bertemu JODOH?